Jdi na obsah Jdi na menu
 


Sváča, co tě NAKOPNE

Poradím ti perfektní svačinky, které baštím pro větší výkon, pevnější nervy a pro dobrou náladu.  Předtavím ti IQ tyčinky, vitamínovou bombu, Power - wrap a mňamku pro nervy.

 

 

IQ TYČINKY                                                                                                                                        Potřebuješ: 1 mrkev, 1\4 salátové okurky, 1\2 jablka, 3 polévkové lžíce odtučněného tvarohu, trošku čerstvé petrželky, meduňku, šalvěj, pažitku, sůl, pepř. 

Postup: Zeleninu a jablko očisti a nakrájej na proužky. Bylinky nasekej najemno, přimíchej je do tvarohu, osol, opepři. Oboje naplň do krabičky. Tvaroh a proužeky okorky zvyšují výkon mozku, bylinky jako např. šalvěj a meduňka, zlepšují paměť.

 

 

VITAMÍNOVÁ BOMBA                                                                                                              Potřebuješ: 1 celou hrst salátu polníčku 1\4 salátu frisée, 1 čekanku, 1 rajče, 1\2 papriky, 1 plmnou hrst ředkviček, 1 polévkovou lžíci  nasekaných vlašských ořechů , 3 polévkové lžíce olivového oleje, 1 balení bylinkové zálivky na salát (např. kopr). 

Postup: Saláty a zeleninu omyjeme a nakrájíme tak, aby se dobře vešly do pusy. Smícháme je a dáme do uzavíratelné krabičky. Salátovou zálivku připravíme podle návodu  a nalijeme do salátu. Posypeme oříšky. V tomto mixu je vše pro  mozek i nervy. 


 

POWER - WRAP                                                                                                                              Potřebuješ: 1 hotový wrap. 1\2 avokáda, 3 plátky krůtích prsou, 1 natvrdo uvařené vejce, 2 listy salátu, 1 rajče, sůl a pepř. 

Postup: Avokádo rozmačkáme pomocí vidličky. Kaši ochutíme solí a pepřem a natřeme ji na wrap. Na to položíme krůtí prsa, vajíčko, na plátky nakrájíme rajče a salátové listy. Wrap pevně smotáme a zabalíme do potravinové fólie. Avokádo zlepšuje metabolismus mozku, a tím se zvyšuje jeho výkonnost. Vajíčko mimo jiné zvyšuje koncentraci.

 

MŇAMKA PRO NERVY                                                                                                          Potřebuješ: 2 plátky celozrnného chleba, 1 polévkovou lžíci bylinkové lučiny, 1\2 papriky, 1 rajče, 2 lístky salátu, 4 kešu oříšků.

Postup: Oba plátky celozrnného chleba silně natři lučinou. Papriku nakrájej na proužky, rajčata na plátky a polož je na chleba, potom plátek posyp kešu oříšky. Přidej omyté listy salátu a pak jen přiklopit druhým plátkem. V paprice je obsažena spousta vitamínu C, díky němuž budeš fit. Rajčata a Kešu ti pomohou zahnat školní chmury a zvednou ti náladu. 

 
 

 

Fotoalbum


Poslední fotografie



Archiv

Kalendář
<< září / 2019 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 64879
Měsíc: 644
Den: 17